Asiakasreferenssit
Brändinrakentaminen yritys-, lanseeraus- ja tuoteviestinnän keinoin on monipuolista ja pitkäjänteistä työtä. Lue alta ajattelutavastamme.
Kerromme mielellämme lisää referensseistämme ja tuloksistamme.
Monikanavainen markkinoilletulo: Case BioSteel
Onnistuimme luomaan huipputiimin, jossa yhdistyvät toimistomme, asiakkaamme ja kansainvälisen päämiehen osaaminen. Lue lisää monikanavaisesta työstämme!
Terveys: Case Sabora Pharma
Luova viestintä sukeltaa asioiden ytimeen – tabujakin rikkoen. Lue yhteistyömme tuotoksista suomalaisen perheyrityksen Sabora Pharman kanssa.
Yritysvastuu: vastuullisuusviestintä ja -työ uudelle tasolle
Vastuullisuuspolkumme auttaa niittämään valmiin sadon ja kylvämään tulevan. Akvamariinin 7 kohdan vastuullisuuspolulla nostamme yrityksesi vastuullisuustyön uudelle tasolle.
Kuluttajatuotteen lanseeraus: Case elintarvikebrändi Alpro
Luovalla suunnitelmalla monikanavaiseen tehokkuuteen. Lue, kuinka rakensimme kasvipohjaisista tuotteistaan tutun Alpron brändiä lähes vuosikymmenen ajan.
Ympäristövastuu elintarvikealalla
Vastuulliset teot liiketoiminnassa ovat hyväksi ympäristölle, mutta samalla myös yritys- ja brändimielikuville.
Brändien outdoor- ja sporttiviestintä
Elämyksellisyys ja asiantuntijuus ovat sitouttavan sporttiviestinnän lyömätön yhdistelmä.
Kuluttajapalvelu rakentaa brändiä – hyvä prosessi luo tyytyväisen asiakkaan
Monipuolinen osaaminen viestinnästä ravitsemusasiantuntijuuteen kuluttajapalvelun keskiössä. Luota brändisi asiakaspalvelu osaaviin käsiin.
Koti ja vapaa-aika: Caset Jysk, HP ja Haikon Kartano
Tuloksellinen viestintä syntyy luovalla erottautumisella. Lue, miten Jysk, HP ja Haikon Kartano erottautuivat joukosta tuotelanseeraustensa kanssa avullamme.
Valmennukset ja projektit
Kansainväliset projektit: Case Fruit Juice Matters – Täysmehumyyttejä murtamassa
Elintarvikeviestinnän ilmiö luodaan yhdistämällä asiantuntemus vahvaan strategiseen suunnitteluun. Lue lisää siitä, miten Täysmehumyyttejä murtamassa sai syntynsä
Kriisiviestintä ja valmentaminen
Strategisten näkökulmien hiominen luo toimintavarmuutta ja yhtenäistää profiloitumisen.
Järjestämiämme mediatapahtumia
YouSport – urheilukaupan toimialan omat uutiset
YouSport on Akvamariinin kustantama urheilukaupan ammattimedia, joka kerää yhteen ajankohtaisia uutisia, syventäviä artikkeleita ja keskustelufoorumin.
Tapahtumat: Case Food for Media
Tapahtuma mahdollistaa brändin makuisen viestimisen medialle, somevaikuttajille ja asiantuntijoille. Lue, kuinka Food for Media tuo yhteen elintarvikealan sidosryhmät.