elintarvikeala kuluttajapalvelu

Varmaa laatua kuluttajapalveluun

Elintarvikealan kuluttajapalvelu on paitsi välttämättömyys, myös kuluttajan palvelua ja brändin rakentamista. Pienet, suuret ja erikoisemmatkin tiedustelut vaativat monenlaista osaamista.

Akvamariinille ulkoistettu kuluttajapalvelu tarjoaa käyttöösi suomalaisen ja kansainvälisen elintarvikekentän pitkäaikaisen ja monipuolisen tuntemuksen, tuote- ja ravitsemusosaamisen sekä brändille sovitettavan viestinnän ja tarvittaessa kriisiviestinnän osaamisen.

Kaikki palautekanavat ovat meille tuttuja; myös sosiaalinen media.

Aiheet tuotevirheistä aina ilmastonmuutokseen, jakelukanavakysymyksiin tai kuluttajan henkilökohtaisiin huolenaiheisiin ovat meille jokapäiväisiä. Pidämme keskustelut hallinnassa aiheessa kuin aiheessa.

”Olen erityisen tyytyväinen siihen, kuinka nopeasti Akvamariinissa sisäistettiin toimintamallimme ja tuotteemme. Myös yhteistyö Ruotsiin on sujunut erinomaisesti. Koska tiimimme Suomessa on kompakti, meille on erityisen tärkeää voida luottaa siihen, että kuluttajapalveluamme hoidetaan ammattitaidolla – eikä meidän tosiaan ole tarvinnut stressata tätä asiaa Akvamariinin kanssa.”

Jenni Immonen
Trade Marketing Manager & Sales Support

 

Osaava prosessi rakentaa brändiä

Asiakkaamme ovat elintarvikealan tunnettuja brändejä, niin oman tuotannon kuin maahantuonninkin parista.

Yritys kuin yritys, yhteistä niille on haasteiden toistuvuus, mikä ei kuitenkaan tee asioista helpompia: kuluttajapalvelun varmuus, järjestelmällisyys, nopeus, resursointi, johtaminen ja toteuttaminen eivät myöskään usein saumattomasti istu yrityksen muihin tehtävänkuviin.

Akvamariini räätälöi yritykselle sopivan kuluttajapalveluprosessin sekä ottaa tehtäväkseen sen käytännön johtamisen ja toteutuksen. Asiakkaamme arkinen vastuu poistuu, eikä tiedustelupiikkien tai loma-aikojen resursoinnista tarvitse huolehtia.

Toteutamme palvelun kustannustehokkaasti ja läpinäkyvästi pilvipalvelupohjaisella järjestelmällä tiketöinnistä raportointiin tai käyttäen yrityksen järjestelmiä. Huolehdimme myös kuluttajakorvauksista.

Akvamariinille ulkoistettu kuluttajapalvelu on aina ammattimaisissa käsissä. Pystymme todistetusti kääntämään haastavankin tilanteen brändisuhdetta rakentavaksi. Asiakkaamme saa myös heti tietoonsa liiketoiminnan kannalta olennaiset yksittäiset tai trendimäiset palautteet. Vain todellinen työaika veloitetaan.

Tutustu ulkoistettuun kuluttajapalveluumme videostamme:

 
Ulkoistettu kuluttajapalvelu vapauttaa työaikaasi muuhun

Asiakkainamme toimii kasvavissa määrin Suomen elintarviketeollisuuden kärkinimiä. Ulkoistettu kuluttajapalvelu vapauttaa arvokasta työaikaa muuhun käyttöön ja toimii tehokkaana osana asiakasyrityksen brändiä.

”Akvamariini hoitaa kuluttajapalveluamme moitteettomasti jo seitsemättä vuotta. Arvostamme erityisesti elintarvikealan osaamisen ja brändimme ymmärtämisen yhdistelmää. Arki helpottuu, kun voimme luottaa siihen, että kosketuspinta kuluttajiin hoidetaan asiantuntemuksella ja osaamisella.”

Riikka Haarasilta-Suutarinen, markkinointipäällikkö, Pågen

Akvamariinille ulkoistettu kuluttajapalvelu – varmaa laatua

Tutustu videoomme ja esitteeseemme. Mahdollista päämiestä varten kaikki materiaalimme löytyvät myös englanniksi.

Lue lisää mm. tuoteosaamisen merkityksestä blogistamme.

Tilaa tästä kuluttajapalvelumme kahdesti vuodessa ilmestyvä uutiskirje, tai täytä oheinen esitietolomake, niin paneudumme tilanteeseesi ja palaamme asiaan mahdollisimman pian!