SE2019-03-13T09:52:24+00:00

PÅVERKA MED PR

Akvamariini Porter Novelli är en dynamisk kommunikationsbyrå i centrala Helsingfors. Företaget har verkat sedan år 2004 och arbetar med ledande varumärken för mat och dryck, näring, hälsa, inredning, lifestyle och  tech. Hållbarhetsfrågor ligger nära vårt hjärta.

Våra expertisområden inom PR inkluderar strategisk varumärkeskommunikation samt lanserings kommunikation och kriskommunikation inom print, online och sociala kommunikationskanaler.

Under år 2018 började Akvamariini ett strategiskt samarbete med digitala marknadsföringsbyrån Grapevine. Vi jobbar under samma tak och kan tillsammans erbjuda ett brett utbud av marknadsföringskommunikationstjänster till våra kunder.

Press Office samt influencer kommunikations via Akvamariini Showroom tillhör våra kärntjänster.

Akvamariini är en lokalt ägd PR-byrå och den finska representanten för internationella PR-nätverket Porter Novelli.

Läs vårt blogginlägg Where to get the courage that real differentiation requires?

AKVAMARIINI PORTER NOVELLI

Är du intresserad av att bygga ditt varumärke på den finska marknaden? Kontakta vänligen oss så berättar vi mera om våra tjänster! 

VD, PARTNER

Pia Jännes

pia.jannes[at]akvamariini.fi
+358 40 503 8571

ACCOUNT DIRECTOR

Tiia Norppa

tiia.norppa[at]akvamariini.fi
+358 40 582 3998

BYRÅ

+ 358 9 241 0072

info[at]akvamariini.fi

Våra tjänster

  • Strategisk planering av PR och kommunikation
  • Företagskommunikation
  • Hålbarhetskommunikation
  • Media, influencer och expertrelationer
  • Lanseringskampanjer
  • Content marknadsföring
  • Sociala medier och Community management
  • Kriskommunikation
  • Medieträning

Evenemang

  • Akvamariini Showroom i Helsingfors centrum med fyra årliga evenemang och flera hundra direkta kontakter: två Akvamariini Open House dagar med ca 65 deltagare (journalister och bloggare) samt två Best Blogger Day evenemang.
  • Akvamariini organiserar Food for Media, Finlands största pressdag för livsmedelsindustrin. Pressdagen har arrangerats redan i 10 års tid och lockar över 100 journalister, bloggare och näringsexperter årligen.
  • Broschyrer och videor tillgängliga; pressdagarna säljs även som separata projekt.