Asiakasreferenssit
Brändinrakentaminen yritys-, lanseeraus- ja tuoteviestinnän keinoin on monipuolista ja pitkäjänteistä työtä. Lue alta ajattelutavastamme.
Kerromme mielellämme lisää referensseistämme ja tuloksistamme.

Neurologinen sairaus näkyväksi
Monikanavainen kampanja lisäsi yleistä tietoisuutta ja vahvisti lääkeyhtiön mainetta sairautta ymmärtävänä toimijana.

Monikanavainen markkinoilletulo: Case BioSteel
Onnistuimme luomaan huipputiimin, jossa yhdistyvät toimistomme, asiakkaamme ja kansainvälisen päämiehen osaaminen. Lue lisää monikanavaisesta työstämme!

Ympäristövastuu elintarvikealalla
Vastuulliset teot liiketoiminnassa ovat hyväksi ympäristölle, mutta samalla myös yritys- ja brändimielikuville.

Kuluttajatuotteen lanseeraus: Case elintarvikebrändi Alpro
Luovalla suunnitelmalla monikanavaiseen tehokkuuteen. Lue, kuinka rakensimme kasvipohjaisista tuotteistaan tutun Alpron brändiä lähes vuosikymmenen ajan.

Brändien outdoor- ja sporttiviestintä
Elämyksellisyys ja asiantuntijuus ovat sitouttavan sporttiviestinnän lyömätön yhdistelmä.

Kuluttajapalvelu rakentaa brändiä – nyt myös tekoälyllä
Brändiluottamus kasvaa, kun palvelu on nopeaa ja asiantuntevaa. FoodBot tuo ihmisen rinnalle tekoälyn voiman 24/7, brändisi äänellä.

Koti ja vapaa-aika: Caset Jysk, HP ja Haikon Kartano
Tuloksellinen viestintä syntyy luovalla erottautumisella. Lue, miten Jysk, HP ja Haikon Kartano erottautuivat joukosta tuotelanseeraustensa kanssa avullamme.

Terveys: Case Sabora Pharma
Luova viestintä sukeltaa asioiden ytimeen – tabujakin rikkoen. Lue yhteistyömme tuotoksista suomalaisen perheyrityksen Sabora Pharman kanssa.

Yritysvastuu: vastuullisuusviestintä ja -työ uudelle tasolle
Vastuullisuuspolkumme auttaa niittämään valmiin sadon ja kylvämään tulevan. Akvamariinin 7 kohdan vastuullisuuspolulla nostamme yrityksesi vastuullisuustyön uudelle tasolle.
Valmennukset ja projektit

Kansainväliset projektit: Case Fruit Juice Matters – Täysmehumyyttejä murtamassa
Elintarvikeviestinnän ilmiö luodaan yhdistämällä asiantuntemus vahvaan strategiseen suunnitteluun. Lue lisää siitä, miten Täysmehumyyttejä murtamassa sai syntynsä

Kriisiviestintä ja valmentaminen
Strategisten näkökulmien hiominen luo toimintavarmuutta ja yhtenäistää profiloitumisen.