Viestinnän strateginen suunnittelu on liikkeenjohdon keskiössä

Onko yritykselläsi selkeä viestintäsuunnitelma ja markkinointistrategia? Mahdollistaako strategia joustavan työskentelyn kohti pitkäaikaisia tavoitteita? Onko strategiset tavoitteet tuotu esiin viestinnässä tärkeille kohderyhmille, kuten medialle, henkilöstölle ja asiakkaille?

Viestinnän ja markkinoinnin strateginen suunnittelu kuuluu liikkeenjohdon ytimeen. Vaikka yritykset ja brändit ovatkin yksilöitä, viestintästrategian työstämisen periaatteet säilyvät samankaltaisina. Maineenhallinta lähtee brändin ja liiketoiminnan syvällisestä ymmärtämisestä. Myös tuoteviestintä on yksi yrityksen strategisten tavoitteiden areena.

 

Strategisen suunnittelun palveluitamme:

  • Viestintästrategian luominen
  • Viestintäsuunnitelmien luominen
  • Johdon konsultointi ja sparraaminen, ml. kriisiviestintä ja asiantuntijaviestintä
  • Media- ja esiintymisvalmennukset sekä johtoryhmävalmennukset

Muodostamme asiakkaalle ja Akvamariinin edustajille yhdenmukaisen käsityksen yrityksesi liiketoiminnasta ja sen tavoitteista, brändin luonteesta sekä kohderyhmistä. Viestintästrategian suunnitteleminen käynnistetään workshopilla.

Kaipaako brändisi kokonaisviestintä päivittämistä? Ota yhteyttä ja kysy lisää!