• Akvamariinin juhlavuosi käynnistyi vastuullisuusviestinnän teemalla

Viestintää 15 vuoden kokemuksella – Akvamariinin juhlavuosi käynnistyi vastuullisuusviestinnän teemalla

Akvamariini perustettiin 15 vuotta sitten yritys- ja tuoteviestinnän osaamisen sekä tiiviiden kansainvälisten yhteyksien varaan. Tänä päivänä pohjoismaiset partnerimme ovat edelleen samat, mutta verkostomme on laajentunut globaaliksi Porter Novellin myötä.

Asiakkaidemme tarinat ovat vuosien saatossa innoittaneet meitä mitä luovimpiin viestinnällisiin ratkaisuihin. Yritys- ja tuoteviestinnän trendit ovat vaihdelleet niin kaupallisten kuin yhteiskunnallistenkin tilanteiden mukaan, mutta eri yritysten viestinnälliset haasteet ovat kerrasta toiseen kutkuttavia.

Haasteellisuus kumpuaa monenlaisista asioista: aihe voi olla tavattoman monimutkainen tai tilanne hyvinkin monitahoinen, mikä vaatii paljon viestinnän kokonaisnäkemykseltä, asiakkaan liiketoiminnan ymmärtämiseltä ja toimialaosaamiselta. Välillä taas lanseerattavaan uutuuteen rakennetaan viestinnällisiä lisäkulmia erityisen luovilla prosesseilla ja esimerkiksi kuluttajatutkimuksin.

Tuloksellista viestintää rautaisella tiimillä

Akvamariinia ei olisi olemassa ilman osaavaa henkilöstöämme. Tiimimme opettelee joka päivä innolla uutta jatkuvasti muuttuvassa maailmassa. Viestintäkonsultti ei ole milloinkaan valmis. Kiinnostavinta akvamariinilaisten työssä on aina asiakkaan ongelman ratkaiseminen, mittaluokasta tai vaikeusasteesta riippumatta.

Työmme tekee mielenkiintoiseksi juuri sen valtava vaihtelevuus päivästä toiseen. Viestintäkonsulteiltamme tämä tietysti vaatii aikamoisia velhon ja välillä kameleontinkin ominaisuuksia. Toteutamme työmme strategiset osuudet aina tiimeissä, ideoinneista ja suunnittelusta sisältöjen hiomiseen. Asiakkaidemme käytössä on todella koko toimistomme osaaminen.

Nimensä mukaan viestintä myös on ihmisbisnestä: keskiössä on aina viestin välittäminen perille saakka ihmiseltä toiselle, olivatpa kohteena laajat kuluttajaryhmät, b2b-asiakkaat tai vaikkapa eri ammattilaisryhmät asiantuntija- ja vaikuttajaviestinnän osalta. Tai tietenkin omat asiakkaamme!

Kiitos sinulle!

Juhlan kunniaksi haluamme kiittää erityisen lämpimästi asiakkaitamme kaikkien näiden vuosien varrelta. Heidän ansiostaan pääsemme kehittämään joka päivä uutta ja seikkailumme jatkuvat. Samalla toki toivotamme uudet asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi!

Juhlavuotemme käynnistyi loistavan palautteen saaneella vastuullisuusviestinnän aamiaisellamme tammikuussa. Kiitos osallistujille kiinnostavasta ja inspiroivasta keskustelusta!

Ajankohtaisten teemojen ympärille rakennettuja tilaisuuksia ja valmennuksia on myös tulossa lisää.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Lue koko tarinamme trendien edelläkävijyydestä.

2019-01-29T14:01:56+00:0024.01.2019|