• Viestintä- ja digimarkkinointitoimiston teholiitto

Viestintä- ja digimarkkinointitoimiston teholiitto – Akvamariinin ja Grapevinen yhteiset asiakkuudet nousussa

By |2019-03-22T15:24:14+00:0013.01.2019|

Viestintätoimisto Akvamariini Porter Novelli ja digimarkkinointitoimisto Grapevine muuttivat 2018 yhteisiin tiloihin Autotalossa. Toimistojen portfoliot täydentävät toisiaan loistavasti. Yhteisissä asiakastiimeissä asiakkaita palvelee yhden luukun periaatteella yli 20 viestinnän ja digimarkkinoinin asiantuntijaa.

Lifestyle-teemainen Akvamariini Showroom on lisäksi vakiinnuttanut asemansa lehdistön ja vaikuttajien foorumina jo yli kymmenen vuoden ajan korkeatasoisella palvelulla ja kvartaaleittain järjestettävillä pressipäivillä.

– Yhdistelmässämme uniikkia on kahden erikoisosaamisalueen yhdistyminen, ja samalla myös niiden nimenomainen säilyminen ja jatkuva kehittyminen. Asiakkaan näkökulmasta asiantuntijuutta on vain nyt tiimeissä tarjolla entistä laajemmin ja syvemmin. Konkreettinen yhteistyö kuitenkin avartaa samalla väistämättä kaikkien osaamista ja näkemyksiä, Akvamariinin toimitusjohtaja Pia Jännes iloitsee.

– Yhteiset palvelumme näyttäytyvät syvällisenä osaamisena, jonka räätälöimme asiakaskohtaisesti. Teemme markkinointiviestintää niissä viestinnän ja sosiaalisen median kanavissa, joissa asiakkaidemme kohderyhmät liikkuvat, Grapevinen toimitusjohtaja Marika Siniaalto kiteyttää.

 

Markkinointiviestinnän kokonaispalvelu kattaa koko ostopolun

Strategisen viestinnän painoarvo kasvaa jatkuvasti. Merkitysviestintä – Porter Novellin globaalissa verkostossa nimeltään Purpose Practice – kiinnostaa nyt brändinrakentajia. Syykin on helppo löytää: kuluttajien näkemykset ja vaatimukset painavat.

Yritysviestintään ovat tulleet jäädäkseen myös vastuullisuusviestinnälliset näkökulmat.

Akvamariinin ja Grapevinen tiimit toteuttavat strategisen suunnittelun tuloksena niin tehokkaita media- ja vaikuttajasuhteita räätälöinteineen kuin tuloksellista somekampanjointiakin. Sama tiimi pystyy tarjoamaan viestinnän konsultointia taustatutkimuksista ja viestinnän laajoista kulmista lähtien niin pressitapahtumiin kuin huipputuloksekkaisiin kampanjoihin.

Akvamariinilla ja Grapevinella on yhteinen koulutus- ja valmennustarjooma. Aloita tutustuminen tästä.

 

Kysy meiltä lisää yhteisistä asiakkuuksistamme ja referensseistämme!

 

Yhteystiedot

Akvamariini Porter Novelli: Pia Jännes, toimitusjohtaja, 040 5038 571 pia.jannes@akvamariini.fi, www.akvamariini.fi

 

Grapevine: Marika Siniaalto, toimitusjohtaja, 045 6744 768 marika.siniaalto@grapevine.fi, www.grapevine.fi

 

Toimisto ja Showroom: Runeberginkatu 5, 9. krs (käynti Et. Rautatiekadun puolelta)

 

______________________________________________________________________________________

Akvamariini Porter Novelli on vuonna 2004 perustettu strateginen viestintätoimisto, joka rakentaa brändejä oivaltavan viestinnän keinoin.  Toimiston asiakkaita ovat esimerkiksi Brit Care, Helly Hansen, JYSK, Meira, Merrell ja Pågen. Akvamariini edustaa Suomessa globaalia Porter Novelli -verkostoa ja on aina toiminut erityisen tiiviissä yhteistyössä pohjoismaisen verkostonsa kanssa. Suomen suurin elintarvikealan pressipäivä Food for Media on Akvamariinin konsepti, joka täyttää 2019 kymmenen vuotta.

Grapevine Media Oy on digimarkkinoinnin asiantuntija, joka tekee asiakkaistaan vetovoimaisempia verkossa. Vuonna 2009 perustetun toimiston erikoisosaamista on sisältömarkkinointi verkossa ja somessa. Grapevinen asiakkaita ovat esimerkiksi Arvid Nordquist Viinit, Brit Care, Dansukker Suomi, Lease Plan ja Järvikylä.