
Food for Media 2021 kiinnosti myös virtuaalisena
Akvamariini järjesti vuosittaisen Food for Media -tapahtumansa koronapandemian vuoksi 5.5.2021 ensi kerran hybridinä.
Tapahtumaan ilmoittautui jälleen yli 100 elintarvikealan toimittajaa ja vaikuttajaa, jotka pääsivät tutustumaan Suomen tunnetuimpien elintarvikebrändien kesäuutuuksiin ennalta kuvattujen videoiden sekä Taru Valkeapään juontaman studiolähetyksen myötä. Chatin avulla ruokatoimittajat ja vaikuttajat pääsivät myös esittämään mieltä askarruttavia kysymyksiä brändien edustajille.
Lisäksi tämän Suomen suurimman elintarvikealan pressitapahtuman osallistujat saivat tapahtumaa seuraavana päivänä kotiovelle herkullisen tuotenäytekassin sekä kesäuutuuksista kertovat lehdistötiedotteet.
Kesää kohti hyvien yritysten hyvin tuottein!