Kuluttajapalvelu brändiä rakentamassa2020-06-02T09:47:00+02:00

Project Description

Monipuolinen osaaminen kuluttajapalvelun keskiössä

Kuluttajapalvelun ammattimainen hoitaminen oikeilla resursseilla on välillä haaste elintarvikealan toimijoille. Jos organisaatio on kompakti, tehtävää hoidetaan joskus myös sivutoimisesti. Tämä vaikuttaa helposti niin kuluttajakontaktien nopeuteen kuin laatuunkin.

Jottei brändi kärsi, kuluttajille on hyvä vastata sekä ripeästi että asiantuntevasti – brändin tutulla äänellä.

Akvamariinilla on kokemusta elintarvikealan strategisesta viestinnästä ja tehokkaista toteutuksista yli 15 vuoden ajalta sekä koti- että ulkomaisten brändien kanssa. Toimistossamme työskentelee viestintäfokuksen ohella elintarvike- ja ravitsemusasiantuntijoita, joten kuluttajapalvelun rautaista asiantuntijuutta ja brändiosaamista vaativa rooli on istunut meille erinomaisesti jo useiden vuosien asian.

Organisaatiomme monipuolinen ja yhteensopiva osaaminen luo kustannustehokkuutta. Tehokas raportointimme varmistaa, että kuluttajien terveiset nyansseineen välittyvät asiakkaallemme.

Akvamariini hoitaa kuluttajapalveluamme moitteettomasti jo kolmatta vuotta.

Arvostamme erityisesti elintarvikealan osaamisen ja brändimme ymmärtämisen yhdistelmää.

Arki helpottuu, kun voimme luottaa siihen, että kosketuspinta kuluttajiin hoidetaan asiantuntemuksella ja osaamisella.

  -Riikka Haarasilta-Suutarinen, markkinointipäällikkö, Pågen

Esitteemme esimerkit kuvaavat laajaa ja ammattimaista otettamme.

Täytä yhteystietolomake, niin käynnistämme keskustelun.

kuluttajapalvelu, elintarvikeala, neuvonta, opastus, suosittelut, tone of voice, viestintä, kuluttajansuoja, GDPR, kohderyhmät, monikanavaisuus, hyvitykset, raportointi