• Akvamariini JYSKin viestintäpartneri
JYSK2019-01-31T10:36:06+00:00

Project Description

Brändimielikuvan kehittäminen pitkäjänteisellä viestinnällä

JYSK Suomi on Akvamariinin asiakas vuodesta 2017. Uudistunut JYSK on kasvanut Suomessa erityisen voimakkaasti viime vuosina. Viestintä- ja PR-toimissa on samalla onnistuneesti tähdätty brändi- ja työnantajamielikuvan muuttamiseen.

Olemme lyhyessä ajassa onnistuneet uudistamaan kohderyhmien näkemyksiä mm. toimittaja- ja bloggaajasuhteita rakentamalla, kehittämällä työnantaja- ja yritysmielikuvaa esim. tubettajayhteistyöllä sekä tehostamalla talousviestintää. Suurta mielenkiintoa ovat herättäneet näyttävät ja informatiiviset tapahtumatoteutukset, jotka luovat välitöntä pöhinää aina myös sosiaalisessa mediassa.

Halutun profiilin luominen ja vahvistaminen vaatii järjestelmällistä brändinrakennustyötä. Hyvin suunniteltu ja toteutettu tekeminen tuo todistettavasti tuloksia.