Pohjois-Amerikan suosituin urheilujuoma- ja lisäravinnebrändi Suomeen monipuolisella osaamisella
Pohjois-Amerikan vahvimman urheilujuoma- ja lisäravinnebrändin viestinnässä ja markkinoinnissa hyödynnetään urheilumaailman ykköskasvoja. BioSteelin asema mm. NHL:n virallisena nesteytysjuomana luo tuoteperheen viestintään poikkeuksellisen lähtötilanteen: onhan se todistetusti maailman parhaiden urheilijoiden suosima.
Jokainen markkina on kuitenkin erilainen, ja viestejä kanavavalintoineen on välttämätöntä rakentaa paikallisista lähtökohdista. Erityyppisten toimien ja niiden keskinäisen ajoituksen on samalla tuettava toisiaan mahdollisimman saumattomasti.
Asiakkuutena BioSteel on toimistollemme poikkeuksellisen kiinnostava, sillä työssä yhdistyvät kaksi vahvaa toimialaamme, elintarvike ja sport. Olemmekin pystyneet hyödyntämään elintarvikkeiden ja ravitsemuksen, sportin sekä hyvinvoinnin viestintä- ja markkinointiosaamistamme poikkeuksellisen laajasti. Kun tämä yhdistetään vahvaan konseptointiin toteutuksineen, syntyy tehokasta jälkeä.
Vähittäismyynnin käynnistysvaiheessa on myös usein tarkoituksenmukaista rakentaa myös oma verkkokauppa, jotta jakelu voidaan taata koko maahan.
”Tämähän on hyvää – ja toimii!”
Kuluttajien mielenkiintoa brändiin kasvattavat sen luonteva yhdistyminen kohdeyleisön arkeen, harrastuksiin ja valikoituihin vaikuttajiin sekä myynnin toimivat esillepanot, maistatukset ja tapahtumat. Kiinnostava näkyvyys edesauttaa vastaavasti myyntikanavien avautumista uutuudelle.
Tuotteen puhuttelevuutta pidemmällä aikavälillä edistävät kuitenkin sen omat ominaisuudet. Tämän päivän trendeihin sopivat erinomaisesti niin BioSteelin sokerittomuus, kofeiinittomuus kuin tarpeelliset elektrolyytitkin. Ammattilaisurheiluun liittyvien doping-testausten maailmassa on myös ensisijaisen tärkeää, etteivät tuotteet sisällä mitään ylimääräistä. Samalla varmistuu nesteyttävien tuotteiden korkea turvallisuus kaikille – lapsista senioreihin. Näissäkin aineksissa riittää otettavaa viestintään ja markkinointiin.
Yhdessä asiakkaan kanssa onnistuimme luomaan huipputiimin, jossa yhdistyvät niin toimistomme, asiakkaamme kuin kansainvälisen päämiehen osaaminen. Laaja-alainen yhteistyö sujuu rennolla mutta terävällä otteella. Ja jälleen kerran – tulokset syntyvät hyvästä yhteistyöstä!